Star Wars (1977-2005)

Отчитам двете трилогии на Джордж Лукас, само защото са сериозно количество време, което отделих, за да ги преговоря преди да гледам новия епизод 7 от сагата Star Wars. Все пак шест филма са си 0,6% от 1000-та.

Всичко за Star Wars в последните близо 40 години вече е казано по няколко пъти и аз едва ли мога да добавя нещо различно. Може би само това, че винаги ми се е искало да пипна носа на Чубака, за да проверя дали е мокър.

Фен съм на войните от дете и колкото и нелепи и детински да се виждат на голяма част от обкръжението ми, всеки път ги гледам с кеф. Единствената разлика този път бе, че за първи път ги наредих, не според хронологията на излизането им, а според времевата линия на историята. Резултатът не е по-различен. По-който и начин да ги гледам все ми харесват, въпреки конкретните кусури на всеки един от епизодите.

Оценка: 5

*(1-тотал щета, 2-за гледане само ако няма друго какво, 3-средна работа, 4-добър, 5-много хубав, 6-не е за пропускане)

 

Вашият коментар

