Who Am I – Kein System ist sicher (2014)

Смотаняк, които е цар в мрежата, не е най-оригиналният сценарий на света, но немският „Кой съм аз“ е доста сполучлив, в който неочакван предфинал, е последван от край, който ни връща в изходна позиция и така се превръща в още по-неочакван.

Хакерите са придобили един романтичен ореол на бунтари срещу системата и този акцент е уловен добре. Заплетен сюжет, симпатични персонажи и достатъчно количество екшън, правят „Кой съм аз“ приятен. Не е шедьовър в жанра, ползва заемки от други ленти, но става за едно гледане.

Не ми хареса само малко хаотичното използване на похвати за визуализиране на различни реалности при комуникацията между част от героите, но пък за филм, от когото не очаквах кой знае какво, не е голяма беда. Посланието, че никоя система не е достатъчно сигурна е поносимо клише, но пък ми хареса надграждането, че проблемите на сигурността в мрежата не са в системите, а в хората зад тях.

Оценка: 3

(1-тотал щета, 2-за гледане само ако няма друго какво, 3-средна работа, 4-добър, 5-много хубав, 6-не е за пропускане)

Вашият коментар

